Les televisions locals, pioneres a la xarxa #elecciones

En el context de crisi i de canvi en els fonaments dels mitjans de comunicació que ens trobem, el paper de les televisions locals que emeten per la TDT haurien de posar-se en qüestió. En el cas de la televisió municipal de Barcelona, BTV, disposa d’un pressupost de més de 16 milions d’euros. La seva gestió la realitza la societat privada municipal Informació i Comunicació de Barcelona (ICB). Lavinia TV, productora vinculada al PSC, és la que actualment explota la licitació per un import d’uns 24 milions d’euros. Ara que s’acosten les eleccions municipals, es pot comprovar la “imparcialitat” dels seus informatius i alguns programes de dubtosa qualitat tant tècnica, com a nivell de continguts. Potser contemplar la opció d’emetre mitjançant Internet, faria reduir de manera considerable el pressupost. Potenciant les noves tecnologies entre el ciutadans i que, de ben segur, no afectaria els nivells d’audiència.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s