Creativitat per vendre a televisió #television

La fragmentació d’audiències provocada per la TDT, la retirada de publicitat de TVE i la limitació de temps destinat a la publicitat, han fet que els anunciants aguditzin l’enginy per captar l’audiència. Cada format d’anunci està pensat per el tipus de públic al qual està dirigit. Amb un preu més elevat, els anuncis “especials” es perfilen com una publicitat més comestible per l’espectador, ja de per si saturada.

Morphing: Canvi de logotip de la cadena a la comunicació d’un anunciant. Donant pas al bloc de publicitat.

Sobreimpressió dinàmica: El logotip de l’anunciant es fusiona amb el públic o el decorat.

Product placement: Integració del producte en els continguts passant a formar part del guió del programa o sèrie.

Moment intern: Espai integrat totalment dins del programa televisiu i en que el producte es prescrit pel propi presentador. El preu depèn del programa i del cache del conductor que ho anuncia.

Telepromoció: Molt semblant al moment intern, però hi ha un separador o interrupció escènica per la presentació del producte o servei.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s