El salt de la xarxa social als televisors #otlive

Les televisions i productores de l’estat espanyol comencen adonar-se que Internet i TV és un enllaç, que els hi agradi o no, acabarà succeint. Fusions i moviments al marge, els operadors continuen amb la guerra de l’audiència i no es centren en el més important, els continguts a la xarxa. S’ha d’apostar de manera contundent i unànime per Internet. Utilitzar el televisor per visionar continguts audiovisuals, navegar o interactuar. Ha de ser una finestra multimèdia bidireccional, que deixi de ser un simple receptor, que sigui un canal del que puguin sortir molts missatges. La que sembla que si ha escoltat la demanda dels seguidors és Gestmusic, productora d’Operación Triunfo. Aquesta productora pertany a Telefónica, que fa poc va comprar la xarxa social espanyola Tuenti, per tant, no és estrany que estigui molt interessada en potenciar l’activitat social dins de la xarxa. Els participants d’aquesta nova edició hauran d’augmentar la seva reputació on-line i dinamitzar els seus perfils de Facebook i Twitter. Per això disposaran d’un nou professor, Juanjo Amorín (@jjamorin). La web deixa de ser un canal unidireccional i es transforma en un agregador de continguts proposats i produïts pels espectadors del programa. Durant el directe, Amorín i quatre bloguers comentaran la gala en temps real a Twitter, Facebook o “qualsevol altre plataforma”.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s