Fidelització i participació amb #maratotv3

Us imagineu una empresa que organitzi centenars d’activitats que fidelitzin la gent per una bon causa, sembla mentida però existeix: La Marató de TV3. Primer de tot expressar que és una iniciativa genial i necessària per investigar més i millor les lesions medul·lars cerebrals adquirides, més quan les subvencions de les administracions escassegen tant, però afegir que no deixa de ser un show televisiu dins una cultura que agraeix de manera extrema “l’auto bombo”.  Més de 1.200 activitats programades en 560 municipis, 88.000 seguidor al Facebook i més de tres milions de telespectadors. Són xifres de campanya de Nadal de qualsevol empresa de consum (moltes d’elles apareixen com patrocinadors a l’espectacle), però la finalitat és lloable, més de 7 milions d’euros recaptats.

Botifarrades, lipdups, flashmobs, concerts, xocolatades…gran quantitat d’iniciatives ciutadanes, amb el suport material i la difusió de TV3, que aporten el seu granet de sorra a la fidelització de l’audiència de “la teva”. Combinant la participació en activitats físiques i la crida a través de les xarxes socials. Com ja vaig comentar amb el post sobre el 3 en moviment, la televisió autonòmica catalana, si sap d’alguna cosa, és de fidelització.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s