Un 3 que no para

Els de “la TV3” saben del tema màrqueting i imatge corporativa, per això és “la nostra”. Han convertit el 3 en alguna cosa més que un número del comandament a distància, volen que sigui un personatge amb personalitat pròpia que salta de la petita pantall i que pugui arribar a ser interactiu. Enlloc d’utilitzar els presentadors estrella o eslògans grandiloqüents per descriure el canal, han incentivat la participació de l’espectador català amb l’animació del número. Buscar lligams amb l’espectador, creant comunitat, i establint un vincle entre televisió (creador de continguts) i espectador que va més enllà de les audiències, per seguir sent “la nostra”.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s