Això fa olor a Nike o a Zara?

Actualment la imatge de les empreses va més enllà que el “simple” fet de dissenyar un logotip. Saber crear uns valors apropiats i sòlids i saber mantenir-los poden ser la clau de l’èxit. A l’hora de crear aquests entorns, les companyies més modernes poden ser les que més riscos poden córrer. A l’hora de crear una imatge les empreses que tenen una imatge establerta han de continuar sense arriscar, però s’han de saber actualitzar en els temps. Han de cuidar tant la presentació del producte, com l’espai on es presenta aquest producte. S’ha de saber combinar els dos elements, poder traslladar els valors de la marca a tot el que té a veure amb ella. Elements com la música o les olors cada cop tindran més protagonisme a l’hora de representar una marca.

Per si teniu una estona, avui m’agradaria convidar-vos a l’exposició del CCCB “World Press Photo 2010”. On es mostra el millor fotoperiodisme internacional de l’any 2009. Espero que us agradi!

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s