Patricia Gaztañaga i l’experiment interactiu

La credibilitat dels missatges dels suports digital és la base per aconseguir l’atenció i l’interès dels nous lectors, espectadors i oients de l’era digital. La competència és il·limitada i el valor intangible de la informació guanya protagonisme amb la desaparició de la producció i la distribució física així com les llicències de ràdio i televisió per poder emetre. Aquest gir en el negoci de la informació posa en dubte la gestió de les empreses informatives que actuen com a organitzacions que venen la informació, la interpretació i la opinió de la realitat.

La forta recessió econòmica i la major eficiència dels mitjans digitals està fent que el flux informatiu estigui passant del paper i les ones cap a la xarxa a una velocitat vertiginosa. Com exemple d’aquesta “transició” és l’estrena del concurs El marco a la cadena privada Antena 3. Combinant l’emissió a la cadena i per la xarxa, els espectadors podran participar en directe amb la convivència, els reptes i la rutina dels participants.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s