“Broadbandst”: La televisió via Internet

Els continguts atreuen audiència i la publicitat seguirà on vagi l’audiència. Internet s’ha convertit en el canalitzador dels missatges i des de fa temps totes les parts implicades busquen dissenyar el model de negoci que compensi a totes. L’altre part afectada són els usuaris, ja que la cerca d’una “experiència” correcte és fonamental per atreure espectadors…no és només el fet de connectar el set box a la pantalla.

El que sembla clar és que la millor opció a l’hora de treure rendiment econòmic és la combinació de la publicitat amb una tarifa plana, enlloc dels lloguers o compres úniques del material que es desitja. La caiguda del nombre de subscriptors de la televisió per satèl·lit i de l’augment del cable o de la IPTV, mostra com la combinació del broadband i el broadcast pot ser la solució.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s