Google i les paraules clau

Google donarà la possibilitat, el proper 14 de setembre, als anunciants a utilitzar marques registrades d’altres firmes com a paraules clau. Fins ara les empreses propietàries de marques registrades tenien el dret de reclamar que cap altre negoci utilitzes el seu nom per a promocionar-se. Tot i que no es podrà utilitzar en el text de l’anunci, però si a les paraules clau que el buscador utilitza en el seu sistema Adwords per donar més visibilitat a les cerques.

L’empresa americana queda al marge, ja que el Tribunal de Justícia considera que és la marca la que vulnera el drets i no pas Google. El sistema adjudica les paraules claus mitjançant subhasta.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s