Tele 5 guanya el mundial 2010

Com ja sabíem, la televisió ha demostrat, novament en aquest mundial de Sud-àfrica, el seu immens poder de convocatòria amb els esdeveniments en directe, consolidant-se com un canal de comunicació massiu. Tot i que cada cop les televisions pensen més en clau interactiva, amb un context de crisi i amb un augment de la immigració, el consum televisiu passa per un molt bon moment. La cadena de Berlusconi ha aconseguit reunir més de 15 milions d’espectadors durant la final de la copa del món de futbol, fent el màxim històric d’una televisió a Espanya. Amb més de 900 espots en el temps dels partits, gairebé 3 cops més que la mitja anual.

Aquests nivell d’audiència han fet que la valoració en borsa de la “cadena amiga” hagi arribat al 21,5%. Però no salva que la disminució d’inversió en publicitat, ha propiciat la més que possibles fusió de T5 i Cuatro, juntament amb el recolzament del govern amb diverses mesures, en la que s’inclou l’eliminació de la publicitat de TVE. La crisi també ha provocat l’obertura de diverses portes de negoci, com la retransmissió d’esdeveniments culturals i esportius a les sales de cinema o que Internet i la telefonia mòbil puguin complementar les comunicacions televisives.    

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s