Interacció rendible

Algunes veus consideren que el model gratuït a l’hora de difondre informació fa que el lector o espectador no valori la informació. Un altre factor és la publicitat, que tot i créixer contínuament, encara no ho ha fet suficient com per sostenir el model. Per trobar exclusives, realitzar anàlisis i mantenir la influencia, en definitiva per tenir alguna cosa important a dir, es necessari cobrar per cobrir les despeses i augmentar el valor del que s’està difonent. En resum, és fàcil aconseguir audiència, però hi ha poques maneres d’aconseguir beneficis.

Els usuaris s’impliquen més que abans, però són ells els que decideixen quin nivell de relació volen tenir amb la companyia. En aquesta implicació les companyies han de tenir present que els mitjans socials van canviant amb el temps, cosa que els de masses no fan. Un altre problema existent és la bretxa digital entre les microempreses i les empreses més grans. Un calr exemple és la digitalització dels suports exteriors, que  donarà la possibilitat de realitzar campanyes especifiques segons la situació de la pantalla. Les agències hauran d’adaptar la creativitat a cadascun dels suports.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s