Costums digitals

La tecnologia i el seu desenvolupament és tant àgil, que esta deixant enrere la legislació i xoca amb els nostres costums. Poc a poc anem deixant de veure la televisió sense tenir a mà un dispositiu amb el que poder interactuar amb altres usuaris, sobretot Twittter i Facebook. Aquest fet està provocant una alta fragmentació del model publicitari, però s’està creant un de nou. On els interessos de l’usuari guanyaran pes, transformant-se en més efectiu.

A nivell sanitari, l’excés d’informació està fent que els pacients demanin una segona opinió mèdica, ja que després de consultar el seu diagnòstic a Internet, prefereixen escoltar un segon criteri. A nivell cultural, tot i la visió de la gratuïtat i la falta d’un marc legal clar que reguli el seu consum, l’explosió d’Internet ha suposat un canvi extraordinari a nivell econòmic, social i cultural. Es crea la necessitat de recopilar informació amb coherència, on la figura de l’editor hi sigui per regular els continguts, però cada cop més aquesta figura està empetitint.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s