Mitjans + Experiència + Continguts = Ipad

L’augment del consum de continguts digitals podria ser la conseqüència de l’aparició de l’Ipad d’Apple. Els gran beneficiaris podrien ser els mitjans escrits, però per a que això passi, les redaccions, editors i el més important, els gestors, haurien de transformar-se en multimèdia. Planificar, produir i “parlar” en multimèdia. Que no torni a passar com amb les webs i siguin una versió digital dels diaris o revistes impreses. Assimilar un nou llenguatge, ser creatius i diferenciar-se. Construir audiències que gaudeixin de la creativitat.

Atrapant els lectors en el seu temps d’oci, en les “bombolles d’oci”, que els lectors es sentin socis d’un club exclusiu. On puguin trobar permanentment i saciar la seva voracitat pel consum d’informació. Els anunciants hauran de competir per missatges amb és riquesa ja que s’ha de crear una nova narració.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s