Si no estàs a Facebook…no existeixes!!

Les empreses que decideixen donar el salt i aparèixer a les xarxes socials, han d’estar disposades a rebre critiques. La veritat i l’art de saber escoltar a l’usuari han de ser dos de les múltiples característiques que es necessiten. Twitter o Facebook poden ser gran difusors de marca, però també poden ser molt desfavorables. No tots el productes funcionen, els que tenen més probabilitats són els que estan orientats al client.

Si, a més, les recomanacions venen d’altres usuaris, l’èxit esta garantit, ja que l’impacta és encara major. En un sector permanent en moviment i amb un fort potencial, pot ser un gran aliat a l’hora de construir imatge de marca, amb els usuaris.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s