Google pressiona a Yahoo! i Bing amb un cercador renovat

Amb les lletres més fines en el disseny del logotip, Google inicia una nova etapa. Amb la sobreabundància d’informació, el cercador ha creat un sistema que interpreta millor el significat semàntic de les paraules. L’usuari disposarà de diversos avenços en les funcions del cercador, que les podrem trobar a la part esquerra de la pàgina.  Amb una classificació dinàmica, Google mostrarà diverses pestanyes en funció de la temàtica. També es podrà acotar dins el temps i trobar continguts relacionats amb el context de la cerca realitzada.

La inclusió de llibres (a partir d’estiu competirà amb Amazon venent llibres Electronics) i la cerca en temps real (Twitter, Facebook) fan diferenciar-se de Bing i Yahoo!

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s