Màrqueting bidireccional televisiu

Les marques ja comencen a demanar als seus consumidors que protagonitzin els seus espots televisius. Empreses d’alimentació com Gallina Blanca i Cola-Cao han apostar per abolir la unidireccionalitat i demanen la col·laboració dels espectadors per fer els anuncis televisius. Mitjançant vídeos casolans, han d’explicar les experiències amb els productes.

La influencia de les xarxes socials i Internet han fet que els consumidors vulguin tenir més protagonisme a la creació dels valors de les marques, les opinions dels usuaris cada cop tenen més importància. Amb aquesta estratègia, es busca la identificació i apropament del consumidor amb la marca, fent que sigui més fàcil mantenir el client.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s