Cinc manaments d’un bon anunci virtual

Cinc manaments d’un bon anunci virtual:

  1. Internet és un suport dinàmic i les audiències s’han de seguir en temps real.
  2. L’objectiu, no ha de ser diferent dels altres formats: ha d’arribar al públic objectiu i enfocar en ell la campanya.
  3. La informació que dona l’anunci sigui solida i consistent, perquè el target no marxi de la nostra “finestra”.
  4. Ha de ser creatiu i captar l’atenció de l’espectador, per aconseguir una major impacte de la marca.
  5. L’anunciant necessita algú que els pugui assessorar per aconseguir el màxim nombre d’entrades.
Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s